Draga tetka,

Prilikom svakog boravka u sarajevu pokusavam u razgovoru s ljudima dokuciti odgovor na pitanje koje, znam, zvuci jako naivno:

Kako nam se svo ovo sranje moglo desiti?

I takodjer pokusavam naci odgovor na dva bitna podpitanja:

Kako da tri ”zaracene” strane imaju tri totalno oprecna odgovora na gorepostavljeno pitanje?

I kako to da su mnogi komsije, prijatelji, kumovi i ostali Srbi otisli prije nego je zapucalo?

(Ova je tema osjetljiva pa ja unaprijed zelim da naglasim da se trudim da ne generalizujem i da smatram da ne postoji kolektivna krivica, itd itd)

Recimo od u razgovoru s Bosnjacima koji, ako je to uopste moguce u danasnjoj Bosni, nisu nacionalisti, sam cuo da je odgovor na drugo podpitanje:

”jednostavno, znali su”

Naravno, ja onda odmah pitam:

A, kako su znali? I jel tebi iko od tih Srba rekao da su znali?

Onda tu obicno dobijem kontrapitanje:

”Pa kako ti objasnjavas da je toliko komsija, prijatelja, kumova i ostalih Srba jednostavno otislo”?

Ja na to obicno odgovaram da na osnovu procitanog i ispricanog jednostavno mislim da se stvarala psihoza straha i ”da je foluska o ustasko-dzihadskoj zavjeri” upalila i da su ljudi jednostavno samo otisli.

Na prva dva pitanja ljudi obicno daju iscrpnije i racionalnije odgovore, ali meni to nije dosta.
Sto sam stariji sve mi je teze pojmiti da se desilo sto se desilo.

Mater im jebem, sto pjesnik rece.

4 komentara

  1. Pa naravno da su znali. :)) Nama je nas prijatelj (Srbin) rekao da ce biti krvi do koljena i da ako nemamo gdje bjezati da ce on nas djecu (seku i mene) uzeti sa sobom i svojima u Srbiju, ali da ne smijemo ni za ‘zivu glavu’ ostajati u Bosni. (cak je rekao i u kojim gradovima ce biti najgore. I bi)

  2. ma to je sve sranje. ma ja, neki dan mi amidza prica, da ga pored svog sranja sto je pregurao u ratu, najvise bole ta privatna razocarenja. raja, prijatelji, kumovi sve je to zaboravilo, zajednicke derneke i ispalilo se bez rijeci.

    najbolji prijatelj i vjencani kum mog starog je za vrijeme rata govorio “kako muslimani moraju” ici u tursku. tata prica da kum ispalio nakon sto je pregurao najgore godine u sa. uprkos stanu u centru sarajeva i fax-diplomi sad radi hamalski posao u serimo. jebi ga, valjda svako dobije po zasluzi.

Komentariši